Ajarkan saya


Dua,Tiga hari ini saya sibuk sedikit dengan mengajar dan juga menyiapkan segala kerja-kerja.
Alhamdulillah.. sekarang saya sudah tamat mengajar.
Selain daripada itu saya sibuk menyiapkan teks pidato untuk pelajar sekolah di Melaka. Alhamdulillah pelajar tersebut berjaya mewakili sekolahnya ke peringkat negeri. Tahniah ya dik..
Sudah lama saya meninggalkan alam pidato sejak tamat sekolah menengah. Semuanya saya jadikan ia satu kenangan yang terindah.
Dan saya kongsikan buat adik-adik yang masih menghubungi saya untuk meminta bantuan dari segi teks, penyampaian dan segala tips2 yang saya ada. Saya bukanlah seorang yang hebat untuk dibanggakan. Tetapi bersyukur dengan kelebihan yang Allah beri. dapat saya kongsikan bersama. Semoga apa yang saya ada memberi manfaat dan diredhai Illahi...

Share:

0 comments