Terlalu Banyak Untuk diperkatakan Hingga Tak terkata

Banyak perkara yang dilalui, dihadapi, dijalani serta dikendali sepanjang semester ini, Sehingga tak sempat untuk meluangkan masa untuk mencoret kata-kata.

Sekarang saya sudah pun berada dalam minggu ke-6 semester ini. Tinggal 10 minggu je lagi untuk habiskan kuliah dan semester depan internship!!! yeayyy. 8 bulan je lagi nak habiskan degree ni..

Dalam minggu-minggu yang berlalu kerja -kerja yang mendatang tanpa henti. Dalam awal minggu semester kena handle program untuk pelajar dari Johor Baru SMA Bugisiah datang ke UIAM. Awal-awal semester dah macam-macam drama. Tahu-tahu je la kan kalau dah berprogram ni, banyak orang banyak ragam. Jadi layankan je.

Lepas tu minggu seterusnya handle program untuk special needs students. Ini lagi banyak drama and dekat sini you will know the true color of ur frenzz. But forget about the drama.. Untuk program ni, seronok dapat bersama dengan diorang. They are so special and cara layanan pun kena special juga la..

Next, Lawatan from Sekolah agama dari Johor Bharu lagi. Nasib baik they only requested for jalan-jalan sekitar UIA. if not... sumpah x larat dah nak handle. Buttttttt,

Untuk kelas seminar, kitorang kena buat World Mental Health Day celebration. Tapi main committee is from group lain. Kitorang sub com diorang. Ini belum lagi kerja-kerja lain yang x perlu nak sebut kat sini. sumpah.. banyak yang nak dicerita hingga tak tercerita.. jadi saya tulis je mana yang mampu. Sini ada beberapa gambar untuk tontonan umum.

activities that we did 

with the chaiperson

i choose healthy lifestyle



Share:

0 comments