Bingkisan Rindu....

Aku bukanlah si pengarang yang bisa meluahkan apa yang dirasa dalam penulisannya.. Yang bisa mencoret kata-kata., yang bisa menyemat seribu satu cerita... tetapi, bingkisan ini dari hati yang tulus setia..

Tidak pernah aku lupa..
saat kaki melangkah disana...
Benar.., ku bawa hati yang kecewa...
Lama ku pendamkan rasa... Hingga ku yakin melangkah sendiri jua...
Aku dipertemukan dengan kalian..
Kekok terasa bila aku lihat wajah baru semua...

Hari-hari yang berlalu...
Kita makin menyatu...
cuba memahami dari kita setiap satu....
perbezaan kita membuatkan kita bersatu...
dan ia membuatkan ukhwah kita terpahat padu..

Hingga satu masa....
kaki yang sudah setia....
melangkah pergi jua.....
mungkin ini takdir yang-Esa
Jangan khuatir sahabat setia...
ukhwah kita tak pernah ku lupa...


Kini...
tamat sudah pengajian kamu semua...
Tinggal aku yang masih mengayuh setia...
andai ada ruang dan masa...
InsyaAllah akan ku bersama di hari 'graduation' kamu semua


Mohon doa kalian semua..
agar diri ini masih setia...
memenuhkan ilmu di dada..
meski kurindu KUIS tercinta...


TAHNIAH!!!
Tamat pengajian sudah kalian yer...
















Share:

1 comments