I WON'T GIVE UP!

 I won't Give up by Jason Mraz

Cuti pertengahan semester telah pun berlalu. Terasa sekejap sahaja seminggu itu. Kerja-kerja banyak lagi yang belum diselesaikan. Bila mana cuti pertengahan semester berakhir, ia memberi makna bahawa perjuangan saya hampir tiba untuk semester ini. Usaha perlu diganda, semangat harus terus membara dan tidak sesekali putus asa.

Saya cuba untuk pastikan diri saya mencapai peningkatan dari segi akademik, sahsiah, dan juga peribadi.
Saya akan pastikan diri saya terus berdiri meski diserang pelbagai dugaan. Saya akan berdiri gagah bak anak jantan!

Orang yang inginkan kejayaan tidak sesekali dia mejadikan kegagalan sebagai titik akhir untuk dia teruskan perjuangan tetapi dia akan pastikan kegagalan itu menjadi titik permulaan untuk dia terus maju kehadapan.













YES!!! I WON'T GIVE UP!!!!






Share:

2 comments