Mango Chili With The Girls

All the Best for Exam!
Korang tahu tak yang dah dua paper berlalu. First paper Social Work and Second Paper on wednesday was Individual Appraisal. For Social work punya subject, saya rasa insyaAllah saya dah buat yang terbaik dengan menjawab semua soalan dengan penuh yakin. :D

Tapi.......

Tapi....... huk, huk, huk, untuk second paper, tak cukup masa :(  i was like gelabah sangat-sangat bila my instructor cakap lagi 10 min masa nak tamat dan i still tengah decide, nak jawab soalan yang mana! then dengan selamba i cakap " madam, boleh tambah masa?" huhuhu teruk2

Mungkin pengajarannya saya kena betul-betul bahagikan masa untuk jawab soalan-soalan tu. Paling penting jangan termenung di minit-minit pertama.

Habis sahaja exam dua papers kena megadap 3 assignment pula menanti. ya Allah.. bayangkan saya ada 3 hari gap before next paper saya kena siapkan 3 assignment sekaligus. frankly i told yahhh.. memang tak tidur malam. muka dah macam apa lagi kalah beruang panda.

Finally!!!!! semua Assignment dah siap.. so, tiba masa untuk give reward to ourself la...  Kena hargai diri tau!

Apa lagi, saya ajak my friends cari cendol sebab dua tiga hari ni dekat kampus ni asyik dengar orang makan cendol durian je. Teringin la pula nak rasa. Tapi sedih, tak jumpa nak pergi cendol Wahab dah pernah rasa. So, memandangkan masing-masing tak makan nasi lagi. Kami pun ke Mango Chili di Wangsawalk. 






Ini Cik Nabila Doraemon punyeeee.


This is Mine..

Love This Much!



Me *dak Bucukkkk*

Cik Nabilah Doraemon

Mrs Qayyum (married already :P ) *inai x ilang lagi*

Saya ordered nasi and prawn tom yam and my two girls ordered nasi ayam paprik. my nasi, tak tahu nak cakap. Dulu masa saya makna dekat sini, the Tom Yam sangat best, kuah dia pekat but this time, the kuah  tak pekat sangat dan warna tak berapa nak menarik tapi still ok lah ada rasa.  Air saya order Mango tea. Saya memang suka Ahmad tea. Dia ada banyak perasa dan selalunya saya minum jasmine tea

Nasi my friends sangat sedap dan setimpal dengan harga dia. So, kalau rasa bosan-bosan tak tahu nak makan dekat mana especially to those yang datang wangsa walk maybe you guys can try makan dekat sini.

Habis je makan, kami semua gerak balik dan tak sempat pun nak pusing-pusing dalam mall since kitorang ada exam esoknya. The killer paper!!!!! arrrrgghh subject statistic. 



So, kitorang habis makan terus sambung study statistic.




vvcxvc

Share:

0 comments