MyNeoCure

Pejam celik pejam celik Ramadhan dah nak tinggalkan kita. Ramai yang berebut-rebut untuk menambah ibadah di 10 malam terakhir ramadhan. betul tak?

Ada juga yang membuat persiapan untuk meyambut syawal yang bakal tiba.

Saya baru sahaja habis sesi persekolahan. Lepas raya saya ada seminggu lagi dekat SMKTSW kemudian saya tamat praktikal I di situ.

Agak sibuk sikit bulan ramadhan ni. Baru-baru ni saya selesaikan urusan jual beli dengan customer yang nak cuba MyNeoCure. Ada juga yang dah pernah cuba dan nak beli lagi.

Dekat sini saya nak bagitahu dekat customer saya cara-cara menggunakan produk MyNeoCure

set myneocure

Ok, ini set lengkap MyNeoCure yang berharga RM186 termasuk kos penghantaran. Murah je kan kalau nak dibandingkan dengan produk-produk yang lain.

ok cara-cara penggunaan di waktu siang ialah:

Glutathione Soap
Step pertam, cuci muka anda dengan sabun glutathione ni hingga bersih. Tips, penggunaan ialah, anda digalakkan untuk potong sabun ini menjadi bahagian-bahagian kecil. ia lebih mudah digunakan dan jimat.


MyNeoCure Cream

Step kedua, setelah dikeringkan muka.Ambil cream my neocure dan sapukan ke muka dengan rata. pastikan anda sapu juga dikawasan tengkuk. Ye lah, nanti karang muka putih cantik tengkuk lak berbelang.

SunBlock
Step ketiga, yang terakhir. sapukan pula sunblock. Untuk pengetahuan anda, setelah menggunakan sunblock anda tidak perlu menggunakan bedak muka atau mana-mana bedak asas lagi. Cukup hanya menggunakan myneocure ini sahaja.

Ok. ini kalau penggunaan diwaktu siang.

Kalau waktu malam.

Hanya follow step satu dan step dua sahaja.

Sunblock tak perlu pakai waktu malam. Ye lah.. malam mana ada matahari. lainlah ada produk yang buat moonblock kan.

Ok. Selamat mencuba bagi yang sudah membeli dengan saya.

Moga hari raya anda lebih berseri-seri dengan wajah yang baru :)

1set RM 186 termasuk kos penghantaran.

Anda juga boleh beli tanpa set. tapi harga dia mahal la kalau nak beli satu2 kannnn.

contact me : 0132369373/-0173451945

Share:

0 comments