ke dua kalinya...peluang kedua.. kali kedua...

Apa lah kena dengan tajuk entry saya kali ini.. HuHuHu.
Tak da.. nak bagitahu yang saya join contest lagi buat kali kedua.. Haik!! ngeee bilamana idea mengupdate tak hadir dlm mr. otak saya ni... so, join la contest2 yang ada... :)

Contest ni nama dia... Contest aku suka makan coklat! huwarrrrggggghh Coklat kowt... kecur air liur beb!
Saya di invite untuk join this contest from Chocosweeties. dibawah ini logo contest..:




a little bit about this contest...

contest ini diadakan oleh chocosweeties..... and of course ada cara2 dia... antaranya ialah :

· Follow Blog chocosweeties
· Copy and paste gambar di atas beserta link blog ini
· Buat satu entry mengenai Contest Aku Suka Makan Coklat !!
· Berikan sebab kenapa anda suka makan coklat
· Tag 3 blogger lain
· Tinggalkan link entry anda di Comment Box
hurmmm next..kenapa sebab saya suka coklat???

oke... one thing yang i figure it out is.. masa kecik-kecik dulu my mom memang tak beri makan coklat sebab nak jaga gigi kami adik beradik. memang dari kecik kitorang tak de masalah gigi yang teruk. dan bila dah besar ni sebab tu agaknya pantang nampang coklat terus jadi tak tentu arah... kecur air liur (meleleh-leleh) kira sebab nak qado' kempunan masa kecik-kecik dulu :)

kedua.. ramai yang kata coklat boleh hilangkan stress dll.. tapi bagi saya.. coklat ni memang seperti nafas saya.. memang saya perlu... sebab saya memang seorang yang aktif dan sangat perlukan tenaga. jadi coklat la benda paling senang saya nak dapatkan tenaga. Biasanya Snickers la saya beli.

ketiga sebab saya dah jatuh cinta dengan coklat kowt.. owh tidak!!!!!!!!!! hahahaa :P

Saya tak tahu kenapa saya memang 'gila' coklat.. mungkin setiap gigitan pada coklat tu bawa kenikmatan yang hanya saya sahaja tahu bagaimana rasanya.

 Haaaaa Nampak x first adevertisment tu tentang apa????? MyChocs!!!!!! hahaha saya tak kan lepaskan peluang!!!! jom datang kampus saya.. UIAM kita serbu gerai coklat! auuum!

jadi untuk ini saya nak tag kwn saya :
1.fatin
2.maisarah
3.ain







Share:

2 comments