Tak Pernah Buat Lagi!!!

Oke... Ini semua kerja randomness. Dalam tengah-tengah browse-browse blogs, baca-baca dan suddenly terbaca entry pasal this contest by Khairina Hairuddin.

The Title of the contest is "I am Malaysian cool blogger".. Saja-saja la nak join. Tak pernah lagi join Contest oke sejak ada blog ni. :)


CuTe kan dia punya banner.. :)  Nak tengok tuan dia punya blog?? just click pada nama dia dekat atas tu..

Untuk sertai contest ni cara dia senang sahaja :

Cara-cara untuk join



♥ Like Fanpages Blog khairina. ' When the Sun goes down ' (wajib)
♥ Follow blog Khairina Hairuddin (suka hati awak)
 Click Churp Churp khairina yang terapung macam belon tu, duit untuk pos kan hadiah.
 Buat satu entry.
 Anda hanya perlu letak banner yang dirrect link ke contest ini
♥ Tag tiga orang rakan anda, pastikan mereka tahu.
 Sudah siap ? Berikan link post di comment entry ini.

Hadiah

 First Winner: Top up and Handphone Case with Handphone Strap&Keychain
 Second Winner: Handphone case with keychain and Brooch flower
 Third Winner: Handphone strap with brooch flower

Pemilihan pemenang
 Blog yang cool .
♥ Blog yang tak serabut.
♥ Blog yang ringan gila :P


Actually, tak pasti la blog saya layak atau tak kalau berdasarkan pemilihan pemenang. Blog yang cool... define cool please..... yang tak serabut.. oke.. rasanya yang ni betul kowt.. sebab saya tak banyak gadget yang saya letak. Blog yang ringan gila.... ha yang ni saya tak tahu dia nak ukur berat macam mana.. pakai penimbang apakah???  
Lastly... saya nak tag these persons :

3)izz

OKE I'M DONE......



Share:

1 comments