New Semester!

Yupz!!!! Esok my first day untuk semester baru.. :)

Cuti dah lamakan... Tiba masa untuk mengembeling tenaga sebagai pelajar.
Apa?
Apa tengok-tengok?
Nak tahu apa??
Result exam last sem??? huhuhu x nak la.. malu :)
hehe.. sebenarnya saya tak boleh tengok result lagi.. sedihkan? wahhh siapa yang bermurah hati nak pinjamkan saya RM 400 untuk bayar yuran saya.. please2 (merayu sampai guling-guling kat lantai)

So, untuk semester ini saya belajar 8 subjek! oke 8 subjek.. 8 tu dah kira banyak tau!!!!!
huhuhu doakan yang terbaik untuk saya ya..

 Bawah ni adalah senarai subjek yang saya ambil tahun ni.. ada sama dengan awak tak?? kalau ada boleh la study sama.. :)

* FAMILY MANAGEMENT & PARENTING
* MORAL PHILOSOPHY FROM ISLAMIC PERSPECTIVE
* CURRICULUM AND INSTRUCTION
*CONTEMPORARY MORAL ISSUES
*CURRICULUM OF MORAL EDUCATION
*CAREER DEVELOPMENT
*COUNSELING LAB II
*ISLAM,KNOWLEDGE and CIVILIZATION







Share:

4 comments