FIRST PAPER YANG MERESAHKAN!!!

Semalam exam final. Sangat cuak bila first paper... takut bila apa yang dibaca tak keluar. Dalam resah gelisah tu boleh pulak tak jumpa tempat exam. OK FINE! --> pengajaran datang awal!!!!!!

Alhamdulillah.. Semua soalan dapat jawab.. tapi tak sure la boleh dapat markah tinggi atau tak. 2 soalan pun dah 20 markah, bayangkanlah berapa banyak kena goreng!

Sangat-sangat meresahkan bila tengok ramai yang keluar awal! oke fine.. hebatnya diorang.... Saya memang jarang keluar dari dewan peperiksaan terlalu awal. Bagi saya, kita tidak tahu mungkin disaat-saat akhir Allah beri ilham kepada kita untuk menjawab soalan. Kadang-kadang saya keluar awal juga bila saya betul-betul yakin dengan jawapan yang saya tulis. :)

Ok, Esok dua paper sekali gus! oke ni bukan meresahkan lagi.. ini benar-benar buat hati berdegup kencang ala-ala luar alam punya style!

p/s : mlm ni final MASTER CHEF MALAYSIA.. *tiba2*

Share:

2 comments