BACK TO SCHOOL!!!!!

Back to School??? me? No laaaa....
Actually, entry ni saya nak post time awal-awal daftar adik saya ke sekolah. Disebabkan beberapa perkara yang saya fokuskan hingga menyebabkan entry tentang ini tersimpan dalam draft sahaja. :)

Mak called rigth after hantar adik saya pada hari pertama persekolahan dia. Mak bagitahu yang Adriana demam! oke... pity her..... Mesti rasa tak best untuk first day school! mak pun cakap dia macam tak semangat je.

Paling kesian dekat dia bila mak cakap dia tak pandai beli makanan dekat kantin!

Tak pe beb.. nanti lama-lama pandailah. Tak pun bawa bekal je.. :)

Teringat pula, zaman sekolah dulu-dulu.
Saya sekolah dekat kampung. Tinggal dengan atuk dan nenek. Memang dari kecil tinggal dekat kampung dan tak hairanlah kenapa saya dan adik saya berbeza dari segi kebolehan dalam menyesuaikan diri dengan keadaan.

Comel kew??? yewww.. x pun!

Beb! beg kau x leh voke lagi??

This picture was taken during the orientation day for darjah 1

Dah Besar dah dia,,,,


SK Tarcisian Convent


Adriana muka sedih!



p/s Dapat hadiah basikal warna merah dari mak.. sebab dapat no. 1 dalam kelas.. :0

Share:

0 comments