Tahun Baru 2012

Dah tahun 2012 dah??? Macam biasa.. klise sgtkan 'tahun baru azam baru'... Saya??? azam saya bukan bermula  pada tahun baru.. tapi setiap hari... mmg setiap hari saya berazam untuk jadi org yang lebih baik. mungkin sesetengah orang azamnya lebih realistik barangkali. maksud saya lebih jelas nampak.. mungkin dari sudut pencapaian, kecemerlangan, target barang-barang yang mahu dimiliki.. mungkin juga ada azam yang ingin mengubah status dari SINGLE ---> MARRIED..

Walau sudah terlewat beberapa hari untuk post berkaitan dengan Tahun Baru.. tapi tidak salah bukan andai saya menganggap hari-hari adalah tahun baru bagi saya.

Kalau tanya saya apa azam saya??? terlalu banyak untuk disenaraikan..
tetapi yang saya mahu kongsikan.. 1 buku dihasilkan dalam tahun ini..





Share:

0 comments