Bukti berkesan!

Remember that i told you before this yang my mom juga guna cream myneocure ni. Set penjagaan muka ini terbukti berkesan bila mak saya sendiri menjadi pengguna hampir dua bulan. Kesannya jelas kelihatan hanya dalam seminggu (tertakluk kepada kerosakan muka).

Mak saya menghadapi masalah jeragat di muka, dan kini kesan jeragat tersebut tidak kelihatan lagi,

Ini bukti gambar sebelum dan selepas penggunaan myneocure set penjagaan muka.


Lihat pada kedua-dua pipi mak saya, ada kawasan yang berjeragat dan kulitnya nampak kusam dan tidak bermaya.

tapi kini tidak lagi


Muka tiada jeragat, nampak lebih muda dan bermaya.
Apa yang menarik tentang myneocure ini yang saya suka adalah, setelah enam bulan penggunaan kita boleh berhenti menggunakannya dan ia tidakpun memberi kesan buruk setelah berhenti menggunakannya.

more info tentang my neocure lihat pada entry saya sebelum ini ----> MyNeoCure
n

Share:

2 comments