Mahu Wajah Cantik? Mari saya bantu.

Mempunyai kulit yang cantik, bersih dan putih menjadi impian setiap orang baik lelaki mahupun perempuan. Ada yang sanggup menghabiskan beribu-ribu demi untuk tampil lebih cantik dan sihat. Pelbagai produk diluar bersaing untuk mendapatkan tempat dihati pembeli dengan pelbagai tawaran.

Hari ni, saya nak perkenalkan satu produk kulit MyNeoCure. Produk ini adalah hasil kajian daripada seorang doktor Giena Hadi. Beliau membuat kajian dan menghasilkan produk ini bagi membantu sesiapa yang menghadapi masalah jeragat ,jerawat,parut dan masalah kulit yang tidak sekata warnanya.

Untuk pengetahuan anda bahan-bahan yg digunakan - Formula yg menggabungkan AHA,gluta, Vit C, Reinoic acid and hydrocortisone. Gluta mengurangkan pembentukan melanin dalam kulit. Melanin adalah pigmentasi dikulit yg menyebabkan kegelapan... kulit. Gluta selalunya digunakan utk mencerahkan kawasan gelap dikulit seperti kedutan, kesan penuaan, cholasma, dan melasma. Vit C bertindak sebagai anti-oksida kulit yg membantu kulit utk lebih kelihatan segar dan sehat. Retinoic acid pula digunakan untuk membantu dalam meningkatkan pembaikan struktur kulit yg mana akan menghasilkan kulit yg lebih halus, gebu serta dapat membantu dalam menyingkirkan sel-sel kulit mati. titanium dioxide and zinc oxide (Z-cote)

1. Adakah MyNeoCure mengatasi masalah kulit? - Ya, MyNeoCure mengatasi masalah kulit : Berkesan untuk mengatasi masalah seperti: -kulit kusam dan tidak bermaya -
masalah jerawat dimuka dan badan -
masalah jeragat yang teruk -tompok-tompok hitam -
kulit tidak sekata dan berbelang -
kesan dan parut jerawat -
kulit berminyak -
kesan melecur akibat terdedah kpd cahaya matahari -
masalah kehitaman seperti dicelah-celah ketiak, pelipat, siku dll -masalah kegatalan kulit -
kesan akibat digaru/ gatal -kelemumur yg teruk -
tumit kaki pecah-pecah

2. Apakah kesan yg boleh dilihat selepas pemakaian MyNeoCure ? Kesan selepas pemakaian: -
kulit jadi natural cantik dan berseri-seri (paling best)
-kulit menjadi lebih cerah
-kulit jadi lembut, licin dan halus
-kulit kusam jadi lebih bermaya
-nampak lebih awet muda
-dapat membuang sel-sel kulit mati dan menghalangnya dari terus berlapis-lapis dipermukaan kulit
-jerawat akan hilang
jeragat hilang selamanya menjadikan kulit lebih cerah
-kulit mejadi sekata dan cerah
-parut jerawat lebih pudar
-kulit kurang berminyak
-kawasan kehitaman dibadan menjadi cerah dan lembut
-kegatalan kulit hilang -kelemumur hilang
-tumit kaki yg pecah-pecah akan menjadi lembut dan halus dan nampak kemerah-merahan

3. Bagaimanakah MyNeoCure digunakan? Cara-cara menggunakan krim: -

Pakai 2 kali sehari (untuk kesan lebih cepat).
Siang: pakai Neo krim kemudian pakai SPF. Sapu secara rata dan menaik keatas. Pemakaian SPF adalah mesti untuk mengelakkan daripada kulit terdedah kepada sinar UV yang merbahaya dan boleh merosakkan kulit. Malam sebelum tidur: pakai Neosarata krim sahaja.

4. Sekiranya saya telah berpuas hati dengan kulit saya, adakah saya boleh menghentikan pemakaian produk ini?
- Ya, sekiranya anda telah berpuas hati dengan kulit anda, anda boleh samada: menjarakkan pemakaian (3 hari sekali sapu waktu malam), ataupun menghentikan pemakaian.

5. Selain diwajah, bolehkah krim ini digunakan ditempat lain?
- Ya, selain wajah, krim ini juga boleh disapu di area2 badan kecuali dikawasan2 seperti mata, mulut, lidah, kawasan dalam kemaluan depan atau belakang dan kawasan puting susu (takut termakan bayi semasa menyusu). - Sekiranya anda ingin memutihkan celah2 badan, krim disapu seperti biasa. Amount krim terpulang pada anda. Untuk kelemumur, sapu nipis pada kawasan yg berkenaan, tidak perlu bilas. Masa mandi basuhlah kepala seperti biasa. Untuk putihkan kulit badan juga boleh tetapi mungkin mengambil sedikit masa.

6. Adakah MyNeoCure akan kesan merah atau pedih pada kulit?
- Tidak, Pemakaian krim Neo ini tidak akan meninggalkan kesan merah atau menggelupas seperti produk-produk lain. Tiada rasa pedih, merah atau sakit. Pembuangan sel-sel mati adalah secara semulajadi.

7. Sekiranya saya tidak menggunakan krim ini lagi, adakah kulit saya akan kembali kepada asal?
- Tidak, kesan cerah, halus, dan gebu adalah kekal dan tidak akan kembali kepada asal walaupun setelah menghentikan pemakaian.

8. Berapakah umur yang sesuai menggunakan produk ini?
- Krim ini boleh digunakan oleh lelaki dan wanita, lingkungan umur 7 tahun keatas. Bayi kurang setahun adalah tidak digalakkan. Kanak-kanak 1-6 tahun juga tidak digalakkan kerana dikhuatiri akan termakan. Hanya boleh disapu sekiranya sudah berjumpa doctor atau penyakit kulit sukar sembuh (krim merawat alternative sahaja).

9. Bolehkah wanita mengandung boleh menggunakan Neostrata cream ini? - Wanita mengandung dan masih dalam pantang adalah tidak digalakkan menggunakan cream ini jika mengalami alahan.

10. Berapa lamakah masa yg diambil utk melihat hasil produk MyNeoCure ?
- utk kulit muka, seawal 7 hari sudah Nampak kesan. Utk badan bergantung kepada keadaan kulit dan individu.

11. Berapakah berat Neo cream dan SPF dan berapa lamakah krim ini boleh digunakan? - Neo cream 40g, SPF 10g. Untuk sapuan biasa 2 kali sehari boleh tahan hingga 30-45 hari (sapuan wajah). Sapuan badan pula bergantung pada pemakaian.

12. Adakah produk ini HALAL? - Ya HALAL. Bahan yg digunakan tidak mengandungi unsur2 HARAM. Walaubagaimanapun, pensijilan HALAL Malaysia dan KMM tidak diperolehi kerana produk ini diimport terus dari luar Negara dan tidak dipasarkan secara meluas di Malaysia. Sekiranya anda was-was, sebaiknya tidak menggunakan produk ini.

13. Bolehkah saya menggunakan produk lain semasa memakai krim ini? - Bagi individu yg mempunyai masalah kulit, diperingkat percubaan tidak digalakkan campur dengan produk lain. Tetapi sekiranya sudah dapat result diingini, bolehlah digunakan bersama produk lain dan mekap.

14. Adakah saya mesti memakai SPF? - Ya, anda mesti pakai SPF pada siang hari bg mengelak daripada kulit terdedah kepada sinar UV yg boleh merosakkan kulit.



Untuk satu set ini harga RM186 termasuk kos penghantaran.

Sila SMS ke 0132369373/0173451945 (syahmi) untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.

P/S : Mak saya juga menggunakan produk ini! kesannya amat memberangsangkan. :) nanti saya post gambar sebelum dan selepas dia. okeyhhh..




Share:

0 comments